Po co firmie strona internetowa?

Po co firmie strona internetowa?

Po co firmie strona internetowa?

Zastanawiasz się po co firmie strona internetowa?

Czy warto poświecić czas i pieniądze by stworzyć witrynę?

 

Co robisz, gdy szukasz jakiegoś produktu lub usługi? Przeglądasz książki telefoniczne i dzwonisz do kilkunastu lub kilkudziesięciu firm, by zapytać, czy mają właśnie to, co Cię interesuje? Te czasy minęły bezpowrotnie.

Dzisiaj poszukiwania rozpoczyna się od Internetu.

Skoro sam tak działasz i kontaktujesz się z wybraną w ten sposób firmą, to dlaczego nie dasz szansy dotrzeć Twoim potencjalnym klientom do Ciebie tą drogą?

 

Jakie są zalety własnego miejsca w sieci?

 

1.   Prestiż i rozpoznawalność

Każda firma, która chce być bardziej rozpoznawalna, konkurencyjna i prestiżowa powinna zaistnieć w wirtualnym świecie. Wejść na wyższy poziom biznesu, pozwolić się dostrzec.

 

2.   Wirtualna wizytówka

Spotykając się z klientami masz okazję zaprezentować swoją firmę lub działania osobiście. Możesz opowiedzieć czym się zajmujesz, dlaczego Twoje usługi są wyjątkowe, dlaczego warto wybrać właśnie Ciebie. Możesz nawiązać relacje, długotrwałe kontakty.

Ale czy masz czas by spotkać się z kilkoma milionami osób, zaprezentować i sprzedać  swoje usługi?

Czy pracujesz 24 godziny na dobę?

Rozwiązaniem na te kwestie,  jest Twoja wirtualna wizytówka. To dzięki niej pokażesz czym się zajmujesz, jak wyglądają Twoje produkty lub usługi. Przedstawisz siebie, swoje idee. To właśnie tu dajesz dodatkową możliwość skontaktowania się z Tobą.

 

3.   Niższe koszty reklamy

Strona jest pierwszym elementem skutecznej kampanii reklamowej.

Płacisz tylko za jej przygotowanie i raz w roku za odnowienie domeny (adresu strony) oraz hostingu (miejsca na serwerze, w którym przechowywane są pliki tworzące to, co widzisz w sieci).

Po krótkim przeszkoleniu możesz samodzielnie dodawać nowe treści, modyfikować stare, wstawiać zdjęcia i inne elementy, które chcesz zaprezentować.

To reklama dostępna jest całą dobę, każdego dnia. To możliwość zaistnienia zarówno na polskim, jaki zagranicznym rynku.

Adres swojej strony umieszczasz na materiałach reklamowych, wizytówkach, ulotkach i ofertach. Klient zawsze może Twoją firmę znaleźć i zobaczyć nowości w ofercie, aktualności itd.

 

4.   Zaplecze mediów społecznościowych. A może odwrotnie?

Większość klientów, z którymi rozmawiamy, mówią nam, że nie potrzebują strony ponieważ mają już swój profil na portalu społecznościowym. Świetnie! To jedno z lepszych miejsc na budowanie społeczności wokół swojego przedsięwzięcia. Zwróć jednak uwagę na to, że posty na ścianie znikają bardzo szybko. Konkurencja wiadomości jest tak ogromna, że nie jesteśmy w stanie dotrzeć do wszystkich. To również zmieniające się algorytmy, na które zupełnie nie mamy wpływu.

Własna strona internetowa daje Ci przewagę. To właśnie tu możesz zamieszczać aktualności, porady, oferty, promocje. To tu poukładasz je sobie tak jak chcesz, to tu zawsze może wrócić użytkownik portalu, by znaleźć to, co go zainteresowało.

Połączenie tych dwóch form promocji daje bardzo dobre rezultaty. Publikowane w odpowiedni sposób informacje ze strony na portalu społecznościowym mogą wpłynąć na lepsze pozycjonowanie Twojej firmy w sieci (ale to już temat na osobny artykuł).

 

Skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

Close Menu