Sezon ogórkowy w Twojej firmie?

Okres wakacyjny to w wielu firmach to czas przestoju, spowolnienia, porządków.

Warto w tym czasie przyjrzeć się wizerunkowi marki w sieci oraz w realu.

Co możesz zrobić, by Twoi klienci zwrócili uwagę na Twoją działalność?

  • odświeżyć i zaktualizować stronę internetową, sprawdzić, czy odpowiada najnowszym wymogom wyszukiwarek, zaktualizować oprogramowanie, sprawdzić dane kontaktowe,
  • jeśli nie masz strony internetowej, to najwyższy czas, by ją stworzyć,
  • pomyśleć nad odświeżeniem logo, jeśli było projektowane kilka lat temu,
  • jeśli reklamujesz się przy pomocy banerów, czy reklam wielkoformatowych, sprawdź, czy nie wyblakły, czy nie zostały uszkodzone przez warunki atmosferyczne,
  • sprawdź, czy pracownicy, których obowiązki tego wymagają, mają wizytówki,
  • pomyśl o gadżetach dla swoich klientów,
  • warto również przymierzyć się do tematu kalendarzy na przyszły rok. Jeśli zrobisz to teraz, unikniesz kolejek w drukarniach,
  • a może nie masz pomysły na działania marketingowe?

We wszystkich tych punktach z chęcią Ci pomożemy.

Czekamy na Twój kontakt. Zadzwoń, porozmawiamy i znajdziemy najlepsze dla Twojej firmy rozwiązanie.

udostępnij

Share on facebook

odbierz bezpłatny e-book

arrow
Wypełnij formularz iodbierz nasz poradnik w którym znajdziesz 8 najważniejszych elementów strategii, które musisz znać,by wyróżnić swój biznes i przestać w końcu działać w marketingowym chaosie!

Subscribe

* indicates required

Wybierz rodzaj treści, jakimi jesteś zainteresowany. Jeśli chcesz zgłębić jakiś konkretny temat związany z marketingiem, napisz do mnie :)

W każdej chwili możesz wypisać się z tej listy. Informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdziesz w Polityce prywatności na stronie www.paczkazpomyslami.pl