paczka z pomysłami

aktualności

Świat marketingu to cała masa zagadnień, tematów, wątków i nowości. Ponieważ wiemy, że nie masz czasu śledzić wszystkich zmian, zrobimy to dla Ciebie. Nie dość, że wyłuskamy najważniejsze, naszym zdaniem tematy, to jeszcze opiszemy je tak, byś z łatwością je zrozumiał. Bez marketingowego żargonu i trudnych słów. 

najnowszE wpisY

przemow jezykiem klienta
komunikacja z klientem

Przemów językiem klienta.

Pracujesz na najlepszych maszynach, używasz najnowszych barwników, kosmetyków, komponentów, korzystasz z najnowszych programów? Oczywistym jest, że chcesz o tym powiedzieć światu. W końcu wartością Twojej …

zobacz wpis
wzbudź emocje i nieś wartości
komunikacja z klientem

Wzbudź emocje i nieś wartości

Jeśli treść poprzednich artykułów nie jest Ci obca, wiesz już do kogo chcesz kierować swoją ofertę, wiesz też jakie wartości chcesz komunikować swoim klientom. Zastanów …

zobacz wpis
Budowanie silnej marki - badanie opinii
budowanie marki

Budowanie silnej marki – badanie opinii

Minęły 2 tygodnie od ostatniego artykułu. Udało Ci się przez ten czas ustalić wartości i DNA swojej marki? Jeśli nie, proponuje kolejny krok, który to …

zobacz wpis
Budowanie silnej marki - DNA marki
budowanie marki

Budowanie silnej marki – DNA marki

DNA marki Określenie wartości marki opisywałam w poprzednim artykule, jednak z korespondencji i rozmów z Wami wynika, że nie jest to takie proste zadanie. Szczególnie, …

zobacz wpis
Budowa silnej marki - wartości
budowanie marki

Budowa silnej marki – wartości

Zbudowanie silnej marki wymaga czasu i działania wielotorowego. Często cały proces wymyka nam się z rąk. Słuchamy wielu doradców, czytamy niezliczone ilości poradników. W wielu …

zobacz wpis
To nie usługa albo towar są najważniejsze…
rozwój firmy

To nie usługa albo towar są najważniejsze…

… czyli słów kilka o budowaniu marki i bycia kilka kroków przed konkurencją. Otwierasz i prowadzisz firmę. Wiesz jakie produkty i/lub towary chcesz oferować i… …

zobacz wpis
Czy kupowanie polubień i obserwatorów się opłaca
budowanie marki

Czy kupowanie polubień i obserwatorów się opłaca?

Często w rozmowach z naszymi Klientami słyszę pytanie czy kupowanie polubieni i obserwatorów się opłaca. Za kilkaset złotych można „zbudować społeczność” na profilach portali społecznościowych …

zobacz wpis
Jak nie zmarnować swojej pracy?
rozwój firmy

Jak nie zmarnować swojej pracy?

Pozyskanie klienta to, w czasach wielkiej konkurencji, ogromny sukces. Rozmawiając z moimi klientami widzę często, że po wykonaniu usługi lub sprzedaniu towaru, po który och …

zobacz wpis
Jak zaistnieć na lokalnym rynku?
marketing

Jak zaistnieć na lokalnym rynku? 12 małych kluczy do sukcesu.

Jeśli zastanawiasz się jak zaistnieć na lokalnym rynku, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie? Zastanawiasz się, co robić by zauważyła Cię lokalna społeczność? Przeczytaj go …

zobacz wpis

może cię zainteresować również

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.