Jeśli zastanawiasz się nad otworzeniem własnej firmy i chcesz, by trafiła do Twojego potencjalnego klienta, powinieneś zrobić wszystko, by zaczął kojarzyć Twoją markę.
Jakie elementy są Ci do tego potrzebne?
Po pierwsze – przemyślany zamysł komunikacji.
Po drugie – spójny wygląd Twojej marki – kolory, czcionka, charakter graficzny.
Po trzecie – konsekwentne działanie zarówno w social mediach, jak i w realu.
Kasia Studzińska – właścicielka i założycielka marki Vippehus&Spa brała udział w moim szkoleniu z budowania komunikacji marki a następnie zaufała mi mi mojemu zespołowi, zlecając „ubranie” jej marki w spójny, spokojny, ciepły wizerunek.
Zależało nam również na tym, by uniezależnić działalność Kasi od ogólnie dostępnych systemów rezerwacyjnych, w związku z tym zainstalowaliśmy za stronie indywidualny system pozwalający zarządzać rezerwacjami wizyt zarówno bezpośrednio przez Klientów, jak i właścicielkę salonu.
Poniżej możesz zobaczyć co wyszło z naszej współpracy 🙂
Chcesz ubrać swoją markę w spólne szaty?
Zapraszam
608 403 633
Ania Sumarowska





